MAJID191(فوتبالی ترین)



رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم


 

تيم‌هاي صدرنشين يوونتوس و ميلان نتوانستند از امتياز ميزباني خود استفاده كنند و با تساوي صفر بر صفر مقابل حريفان خود متوقف شدند.

 هفته بيست و دوم رقابت‌هاي سري A با انجام 9 ديدار به پايان رسيد كه در مهم‌ترين آن‌ها تيم صدرنشين يوونتوس با تساوي صفر بر صفر مقابل مهمانش سيه‌نا متوقف شد. 

در ديگر ديدار حساس، ميلان كه هفته گذشته مقابل لاتزيو با نتيجه 2 بر صفر بازي را واگذار كرد، در ديدار با ناپولي ناكام ماند و با تساوي صفر بر صفر در سن‌سيرو متوقف شد.

در اين ديدار حساس و پربرخورد زلاتان ابراهيموويچ در دقيقه 64 با كارت قرمز داور از بازي اخراج شد.  


ادامه مطلب

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مورینیو در اینتر !

 

مارکو ترونکتی پرووِرا» از سهام‌داران اینتر درهای این باشگاه را برای بازگشت احتمالی «ژوزه مورینیو» گشود؛ اما خاطرنشان کرد که اینتر به دنبال توز نیست.
«ژوزه مورینیو» که حالا سرمربی تیم رئال‌مادرید اسپانیا است،‌ در سال 2010 برای نخستین بار در تاریخ ایتالیا توانست سه جام را با اینتر به دست بیاورد. او دو سال را سرمربی نراتزوری بود و پس از قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان که نخستین بار پس از 45 سال به دست می‌آمد، قراردادی چهار ساله را با تیم کهکشانی‌های مادریدی امضا کرد.

به گزارش اینتر دات آی آراین عضو هیأت مدیره در صحبت‌هایش گفت: «مورینیو با هواداران ما پیوند نزدیکی دارد، پس چرا دوباره به اینتر برنگردد؟ البته ما از رانیری و وضعیت موجود در باشگاه راضی هستیم، اما همواره برخی نکته‌ها در اولویت قرار دارند.» «باید بگویم حتا اگر بارسلونا همکاری‌اش را با گوآردیولا تمام کند، ما باز هم به دنبال وی نیستیم.»

اینتر پس از رفتن مورینیو از این باشگاه، برای پیدا کردن وی به مشکل برخورد. پس از او به ترتیب «بنیتز»، «لئوناردو»، «گاسپرینی» و هم‌اکنون «رانیری» سکان هدایت نراتزوری را به دست گرفتند. «ترونکتی» در دنباله سخنانش افزود: «رانیری تا حالا بسیار خوب بوده است. او به بازیکنان روحیه داده و آن‌ها را به راه درستی بازگردانده است. بازیکنان دوباره خودشان را پیدا کرده‌اند. روند رشد ما در رده‌بندی سری‌آ شگفت‌انگیز بود. حالا هر بازی مانند یک فینال به نظر می‌رسد و ما دوباره به رسیدن به لیگ قهرمانان امیدوار شده‌ایم.»

اینتر حالا با شش امتیاز کم‌تر از یوونتوس، در رده‌ چهارم سری‌آ قرار دارد. گفته می‌شد در پنجره زمستانی خرید و فروش بازیکن، نراتزوری «کارلوس توز»، مهاجم آرژانتینی و جنجالی منچسترسیتی را خواهد خرید. «ترونکتی» درباره این موضوع نیز حرف‌هایی برای گفتن داشت: «ما دیگر به دنبال توز نیستیم. بازیکنان بزرگ اینتر از آسیب‌دیدگی برگشته‌اند و می‌توانند بازی کنند. اگرچه توز بازیکن بزرگی است، اما دیگر علاقه‌ای به امضا قرارداد با او نداریم.»
وی در دنباله صحبت‌هایش به موضوع داغ این روزهای اینتر، یعنی احتمال جدایی موتا از اینتر نیز اشاره کرد: «آیا موتا از اینتر خواهد رفت؟ ما چیزی در این باره نمی‌دانیم. باشگاه درباره این بازیکن تصمیم خواهد گرفت. او یک قهرمان به شمار می‌آید و برای اینتر بسیار تأثیرگذار بوده است.»
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پيروزي اينتر مقابل رقيب سنتي ميلان صدر جدول را از دست داد

در مهم‌ترين ديدار هفته‌ هجدهم رقابت‌هاي سري A اينتر موفق شد با تك گل ميليتو ميلان را شكست دهد.

 
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، هفته هجدهم رقابت‌هاي سري A با انجام هشت ديدار پيگيري شد كه در مهم‌ترين آن‌ها تيم اينتر با هدايت كلوديو رانيري موفق شد در داربي شهر ميلان با تك گل ديگو ميليتو آرژانتيني به پيروزي برسد و با 32 امتياز خود را به تيم‌هاي بالانشيني جدول اضافه كند.

 
در اين ديدار كه در ورزشگاه سن سيرو و به ميزباني ميلان برگزار شد، بازيكنان اين تيم بازي بهتري را ارائه دادند و از همان ابتداي بازي توپ و ميدان را در اختيار گرفتند و فرصت‌هاي بي‌شمار گلزني را ايجاد كردند، اما بازي دفاعي اينتر مانع از گلزني آن‌ها شد و هر چه زدند به در بسته خوردند.

 
در دقيقه پنج بر خلاف جريان بازي مايكون توپي را بر روي دروازه‌ ميلان فرستاد كه موتا با زيبايي آن را وارد دروازه‌ كرد، اما كمك داور به بهانه آفسايد آن را مردود اعلام كرد كه اين اعتراض شديد كادر فني اينتر را به دنبال داشت. بعد از اين صحنه شاگردان آلگري كنترل جريان بازي را بر عهده گرفتند، اما ابراهيموويچ و پاتو فرصت‌ها را يكي پس از ديگري از دست دادند و در نهايت نيمه اول بدون گل به پايان رسيد.

 
با شروع نيمه دوم باز هم اين بازيكنان ميلان بودند كه بازي را هجومي آغاز كردند، اما بازيكنان اينتر كه چشم به ضد حملات دوخته بودند، موفق شدند در دقيقه 55 توسط ديگو ميليتو گل پيروزي را به ثمر برسانند.

 
آلگري پس از دريافت اين گل روبينيو را به جاي زامبروتا به زمين فرستاد و تركيب تيمش را كاملا هجومي كرد، اما در مقابل رانيري، كريستيان چيوو را به جاي آلوارز به زمين فرستاد و به بازي دفاعي روي آورد. در ادامه بازي بازيكنان ميلان با وجود حملات پرشمار خود نتوانستند دروازه‌ اينتر را باز كنند و در نهايت بازي با همين تك گل به پايان رسيد.

 
در ديگر ديدار حساس اين هفته‌ يوونتوس در زمين خود با نتيجه‌ يك بر يك مقابل كالياري متوقف شد، اما با توجه به باخت ميلان به صدر جدول رده بندي بازگشت

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اینتر به دنبال توز

باشگاه اینتر ایتالیا با ارائه پیشنهادی 25 میلیون یورویی خواستار به خدمت گرفتن "کارلوس ته‌وز" شد.

به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، اینتری‌ها هفته گذشته اعلام کردند که پیشنهاد رسمی خود را به بعد از بازی دربی میلان موکول کرده‌اند.

"ماسیمو موراتی"، رئیس باشگاه اینتر با ارائه پیشنهادی 25 میلیون یورویی به طور رسمی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده است.

موراتی در گفتگو با "کونتروکامپو" اظهار داشت: در فوتبال هیچ رازی وجود ندارد. پیشنهاد ما برای ته‌وز 25 میلیون یورو است و اکنون با سیتی است که این پیشنهاد را بپذیرد یا آن را رد کند.

"کلودیو رانیه‌ری"، سرمربی اینتر هم در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: خوشحال می‌شوم ته‌وز به تیم ما بپیوندد.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پس از شکست خانگی در مه آتزا رانیری: هنوز به قهرمانی در کالچو امیدوار هستم

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت: با وجود شکست مقابل یوونتوس هنوز به بازگشت و قهرمانی در سری آ امیدوار هستم.

 به نقل از سایت اینتر، شاگردان رانیری در جوزپه مه‌آتزا با نتیجه 2 بر یک مقابل یوونتوس شکست خوردند تا همچنان روند عدم نتیجه‌گیری نراتزوری ادامه داشته باشد.

رانیری که در این فصل جانشین گاسپرینی شد، درباره این شکست اظهار داشت: بازی سختی بود، ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم، شکست همیشه سخت است؛ اما نباید ناامید شویم. هنوز دیدارهای زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و من امیدوار به بازگشت اینتر به روزهای اوج هستم.

در دیدار شب گذشته ابتدا ووچینیچ در دقیقه 12 بانوی پیر را پیش انداخت؛ اما مایکون برزیلی موفق شد در دقیقه 28 بازی را به تساوی بکشاند.
مارکیسیو در دقیقه 33 بار دیگر شاگردان آنتونیو کونته را پیش انداخت تا این دیدار به سود یووه خاتمه یابد.
رانیری ادامه داد: اینتر بازیکنان مصدوم زیادی دارد، این باخت نباید در روند حرکتی ما تاثیر بگذارد، البته از بازی خوبی یووه نمی‌شود به راحتی گذشت؛ اما صحبت درباره قهرمانی این تیم خیلی زود است. من امیدوار هستم و اینتر می‌تواند قهرمانی در کالچو را بدست آورد.

یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یوفا لیست باشگاه های پرطرفدار این قاره را اعلام کرد.

 يوفا، ليست باشگاه پرطرفدار اين قاره را در سال جاري اعلام کرد:

اين رده بندي بر اساس تعداد هواداران رسمي در داخل و خارج کشورها انجام شده است.
باشگاه بايرن مونيخ در اين رده بندي همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد.
ليست ده باشگاه اول اين رده بندي به شرح زير است :

1 - بارسلونا با 6،665،000 هوادار
2 - رئال مادريد با 6،330،000 هوادار
3 - منچستر يونايتد با5،435،000  هوادار
4 - يوونتوس با 5،425،000 هوادار
5 - بايرن مونيخ با  4،445،000 هوادار

6 - گالاتاسراي با 4،270،000 هوادار
7 - ميلان با 3،815،000 هوادار
8 - ليورپول با 3،730،000 هوادار
9 - اينتر ميلان با 3،710،000 هوادار
10 - مارسي با 3،350،000 هوادار

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

احتمال معاوضه اسنایدر و ته وز

به نقل از تلگراف، خبرهای بسیاری در مورد خروج مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی از این تیم شنیده شده که در نهایت مدیر برنامه‌های این بازیکن را به واکنش واداشته است.
کیا جورابچیان در مورد خروج توز از ایستلندز گفت: سران نرآتزوری بارها اعلام کرده‌اند که قصد به خدمت گرفتن کارلوس را دارند و ممکن است این انتقال به معاوضه با وسلی اسنایدر منجر شود، البته این جابه‌جایی به هیچ‌وجه کار آسانی نخواهد بود.
جورابچیان در ادامه گفت: پیوستن سمیر نصری به سیتی طی تابستان همه‌چیز را خراب کرد، با این حال اینتری‌ها هم‌چنان علاقه خود به کارلوس را حفظ کرده‌اند و می‌خواهند وی را به جوزپه مه‌آتزا ببرند، بنابراین سعی می‌کنیم با اینتر به توافق برسیم.

شنبه 9 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فورلان: می خواهم گل‌های زیادی برای اینتر به ثمر برسانم

 

دیگو فورلان مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه پس از ورود به شهر میلان به منظور امضای قرارداد با تیم اینتر اظهار داشت: باید از موراتی و اینتر که این فرصت را در شانس بزرگ را در اختیار من گذاشتند، تشکر کنم. خوشحالم از اینکه می خواهم برای تیم بزرگی همچون اینتر بازی کنم.

وی افزود: پیش از حضور در اینتر با کامبیاسو و زانتی صحبت کردم، اما می خواهم بگویم که پیوستن به چنین تیمی یک شانس بزرگ در دوران بازیگری‌ام است.

فورلان درباره جدایی ساموئل اتوئو گفت: او یک فوتبالیست و گلزن قهار بود. به این تیم آمدم تا به پیروزی های اینتر ادامه بدهم. می خواهم گل های زیادی برای تیم جدیدم به ثمر برسانم.

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مربی یونایتد: احتمال پیوستن اشنایدر به منچستریونایتد هنوز وجود دارد

 

سایت گل - به گفته رنه ملنستین مربی تیم منچستریونایتد هنوز احتمال این وجود دارد که وسلی اشناید اینتر را به مقصد الدترافورد ترک کند.
فرگوسن یکی از علاقمندان اشنایدر است اما دستمزد او باعث شد انتقالش به یونایتد دچار مشکلاتی شود.
پیش از این گفته می شد پیوستن هافبک 35 میلیون پوندی اینتر به یونایتد منتفش ده اما رنه ملنستین اعلام کرد این انتقال ممکن است رخ دهد.
ملنستین می گوید:" سرالکس فرگوسن به بازیکنانی که در اختیار دارد کاملا ایمان دارد اما بازیکنی با ویژگی های اشنایدر می تواند گزینه بسیار خوبی برای اضافه شدن به ترکیب تیم ما باشد."
"تا زمانی که بازیکن بخواهد راهی برای پیوستن به تیمش مقصدش وجود دارد. اگر یوناتد و اشنایدر بخواهند این انتقال انجام می شود."
فرگوسن سابقه جذب بازیکن در دقیقه 90 مهلت نقل و انتقالات را دارد، او در سال 2008 در ثانیه های پایانی دیمیتار برباتوف را با رقم 30.75 میلیون پوند از تاتنهام به خدمت گرفت.
فرگوسن تابستان امسال تا به حال فیل جونز، دیوید دخه آ و اشلی یانگ را به خدمت گرفته است

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اتوئو پردرآمدترين فوتباليست جهان

 

ساموئل اتوئو پس از امضاي قرارداد با باشگاه آنژي ماخاچ جمهوري داغستان روسيه، به پردرآمدترين بازيكن فوتبال جهان تبديل مي شود.

اين بازيكن 30ساله كه هم اكنون تحت معاينات پزشكي اين باشگاه روسي قرار گرفته، قرار است در سه سال آيندهدر هر فصل 20 ميليون يورو از اين باشگاه دستمزد دريافت كند.
اين در حاليست كه كريستيانو رونالدو در باشگاه رئال مادريد اسپانيا براي هر فصل 12 ميليون يورو و ليونل مسي ستاره بارسلونا در هر فصل 5/10 ميليون يورو مي گيرند.
گفته مي شود، باشگاه هاي اينترميلان و آنژي ماخاچ پس از يك هفته مذاكره، بالاخره در مورد انتقال اتوئو بر سر مبلغ 25 تا 27 ميليون يورو به توافق رسيده اند.


ادامه مطلب

چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گاسپاريني: بايد به دنبال جانشين اسنايدر باشم.

در صورت ترك اينترميلان
گاسپاريني: بايد به دنبال جانشين اسنايدر باشم

خبرگزاري فارس: سرمربي جديد اينتر اعلام كرد با.يد به دنبال جانشين هافبك هلندي تيمم باشم زيرا وي ممكن است به يونايتد برود.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ساندي ميرور، سران اينتر روز سه‌شنبه جلسه‌اي برگزار خواهند كرد تا در مورد فروش اسنايدر به منچستريونايتد تصميم‌گيري كنند.
وسلي اسنايدر هافبك هلندي نرآتزوري مدت‌ها است مورد توجه سرمربي شياطين‌سرخ قرار گرفته و اين پيرمرد اسكاتلندي بارها اعلام كرده علاقه بسياري به شيوه بازي وي دارد و قصد دارد او را در ميانه ميدان جانشين پل اسكولز كند كه در پايان فصل گذشته از فوتبال خداحافظي كرده است.

جيان‌پيرو گاسپاريني در مورد آينده اسنايدر گفت: سعي مي‌كنم در مورد وسلس نگراني نداشته باشم و زياد راجع‌ به او حرف نزنم. او در حال حاضر يكي از بهترين بازيكنان اروپا است و من دوست دارم وي هم‌چنان در تركيب نرآتزوري باقي بماند ولي ممكن است وي راهي يونايتد شود. اگر او اينتر را ترك كرد، ما بايد به دنبال بازيكناني باشيم كه بتوانيم جاي خالي وي را پر كنيم. در جليه‌اي كه روز سه‌شنبه برگزار مي‌شود، همه‌چيز مشخص خواهد شد.
اسنايدر 27 ساله ممكن است به زودي با مبلغي بيش از 35 ميليون پوند راهي منچستريونايتد شده و شاگرد سر الكس فرگوسن شود.
 

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

منچسترسيتي 25 ميليون بابت اتوئو مي‌پردازد

 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از توتواسپرت، پس از آنكه در ماجراي تلاش نراتزوري‌ها براي جذب كارلوس ته‌وز، مشكلاتي حاشيه اي ايجاد شد، تيم دوم شهر منچستر در حركتي متقابل، براي جذب ساموئل اتوئو وارد عمل شده است.
براساس اخباري كه از منابع نزديك به ميلاني‌ها شنيده مي‌شود، من‌سيتي حاضر است 25 ميليون پوند به صورت نقد بپردازد تا بلكه بتواند گلزن شاخص سال‌هاي نه چندان دور بارسلونا را به خدمت گيرد.

روبرتو مانچيني، سرمربي سيتي‌ها نيز اميدوار است پس از كاهش بخت جذب آلكسي سانچز، ‌گلزن تيم اودينزه، امكان همكاري با اتوئو را بيابد

دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->